Malaysia requires more people to voice out and stand in the front line. No more hiding behind their comfort zone and wait for changes to come. We ought to do it NOW! Peace to all mankind.

Friday, August 13, 2004

双面(Double Face)

*你知道你现在是个怎样的人吗?

外表上我是一个普通的好人
可是藏在里面的我却不一样
想要告诉你我的外表却不能担保些甚麽
我要让你知道我那诚实的我
我不想欺骗我们的感情

我好色,好赌,好喝,我要你知道
你要我戒请慢等吧!
这就是我的个性
请别怪我老实!

*要是在感情还未开始的时候我就骗了你,
那以后我用哪个面具来面对你呢?

人的表面上看起来很好的
可是过了不久你就知道他的个性
早知好过迟知
免得心伤

交个朋友请要小心
不要被他的温柔抓住你的心
打开你的双眼
看穿他的心

by 荣耀 @ JKWY

Please use chinese translator.(Chinese Star if available.)
No translation available.
Thanks.

No comments: