Malaysia requires more people to voice out and stand in the front line. No more hiding behind their comfort zone and wait for changes to come. We ought to do it NOW! Peace to all mankind.

Friday, September 26, 2008

Eggs kena insulted

26 Sept 2008 Telor Dua, Simpang Telor UMM-NOH

Berita Hangat: Telor Pecah dan di hidupkan

Kejadian berlaku di telor dua apabila dua pemuda dikatakan telah menghina telor sehingga ia pecah. Namun begitu, mereka berjaya menghidupkan telor dengan membawa ianya berjumpa doktor ayam yang bagi hidup baru kepadanya.

Selepas kejadian itu, mereka pula membawa perkara ini kepada orang umum dan mengatakan bahawa Teresa adalah punca telor itu pecah dengan mudah. Beliau dikatakan telah meletakkan bahan mudah pecah dalam telor.

Polis telah menerima laporan polis yang dibuat pemuda itu dan akan mengikuti kes ini. Kes ini dijangka akan menguntungkan peniaga telor. Sekarang semua orang pun akan mencari telor yang baik qualitinya dan permintaan dijangka naik. Qualiti telor yang selama ini tidak dibangkitkan telah menjadi topik yang diminati oleh orang ramai.

Ramai yang ditemui telah menyuarakan tidak PUAS HATI kerana qualitinya yang teruk, yang mana ianya mudah pecah. Ianya seharusnya keras dan buang sebagaimana pun tidak akan pecah.

kes ini dijangka akan didengari makamah makanan pada minggu hadapan.

Sebarang kemaskini akan kita laporkan. Sekian terima kasih.

By Jarod

No comments: