Malaysia requires more people to voice out and stand in the front line. No more hiding behind their comfort zone and wait for changes to come. We ought to do it NOW! Peace to all mankind.

Friday, April 03, 2009

Pakai awek untuk tarik undi? haha! Kelakar!!



Lagi saya tengok, lagi muak!

Ya, ia tengah menguji minda penguji.. Adakah mereka akan jatuh ke perangkap BN/Umno? Dah lah, BN ni bukan nak bawa Malaysia ke arah kemajuan.. Ia ni hanya tau Entertainment aje.. Main main dan bukan serious dengan pengundi.. Saya rasa mungkin juga mereka tahu bahawa Bukit Gantang sudah kalah, sekarang baik main main dengan para-para penari? Aiya, tak pe lah. Wang pun BUKAN mereka punya.. Rakyat punya mah... jadi lebih main bila ade peluang..haha!


Oh ya, terlupa pula saya... Mereka tu yang pigi tengok, entah bini2 mereka tu ade ikut sama tak? Tak tahu ade scenario yang mane bini talik telinga suami tu? hehehe!

Baca berita selanjutnya di Malaysiakini.


Hari ini, dijangka Najib akan jadi Perdana Menteri.. Apakah Rahsia kejayaan Najib?

Saya pun nak cungkil sedikit bakat daripada dia.. Mr.Incoming PM, can share ah?

Satu soalan: Adakah Agung akan bagi peluang untuk Najib bagi menjadi PM yang keenam? Sebab Abdullah hanya jadi PM selama one and a half term. Its very ganjil right? Not that he is Sick, but just resign and allow Najib to be PM. Pun bukan AAB telah "touch wood".

Kenapa tidak tunggu sehingga Pilihan Raya ke - 13 dan jikalau UMNO menang, bagi Najib jadi PM lah. Kan macam ni lebih baik?

Duli Yang Maha Mulia, Sila pertimbangkan kedudukan Malaysia ini. Biarlah Dato Seri Abdullah habiskan term beliau dan bila sampai Pilihan Raya yang seterusnya baru tukar PM.

Begitu cepat tukar untuk apa? Takan nak tengok lebih wayang lagi? Ini yang ada dalam fikiran saya. Kita hidup di era yang ade banyak FREE SHOW!

No comments: